Tema: Re: poliu armavimas
Autorius: eimaz
Data: 2011-05-07 11:18:57
esu dalyvaves namu statyme daugiau nei tu manai, todel turiu ka lygint.
kai matai, kad nusisnekejai, tai prasidea sneka jau apie karkasini nama? gal
dar apie koki kioskeli pradek sneket. kalbama apie standartinius greztinius
pamatus.
zmogus pasake apie standartine 2,5m skyle, tai puolei aiskint, kad tuomet
juostiniai geriau, nes tai nerealiai gyli skyle, tai ka tu cia nusimanai?
todel ir parasiau, kad buna ir 3 metru skyles greziamos. ir negriuna jokios
zemes, jei nera aukstai gruntinio vandens. o tu aiskini, kad indeklas prie
tokio gylio jau butinas, nes uzgrius tikrai.