Tema: Re: Atmos C40S
Autorius: Tom
Data: 2011-05-05 16:22:22
Na kalba apie atmos c40s.Pavyzdi pateikiau atmos c50s 1000lt talpai. Truputi
per didelis (pakrauta tik 2/3 malku ir to pilnai pakako akumuliacinei talpai
susildyti).
Namas palei 200m2 tai 1m3 talpos pakanka palaikyti 20C temperatura 3 paras
jei lauke  vidutiniskai apie 0C, 2 paras jei apie -10C, ir kiekviena diena
tenka dirbti "peckurium" jei apie -20C.