Tema: Re: pamatas ir siena
Autorius: Donatas
Data: 2011-05-05 15:31:14
As sioje vietoje padariau klaida, buvo paskaiciuota siena per pamato viduri
pamatas apie 30cm , blokelis apie 18, o as pastumiau labiau i vidu (su ta
mintimi, kad siltinima butu kur padeti), rezultate sumazinau vidines erdves
(teoriskai). Jei pamatas labai platus toks kardinalus perstumimas gali
pakeisti pamatu apkrovima - versti ji i sona ar pan. bet itariu, kad tai ne
esminiai dalykai , nes pamatas neskaiciuojamas (jei is vis skaiciuojamas)
krastutinem ribom.

O del sienos polistirolo islindimo  tai nemanau, kad butu skausmas(nors
paskaiciuoti reikia). Pas mane dabar ~5 cm kantas, tai siena sildysis min
17cm , pamatas 10cm , tai bus lygu (bet dar + apdailines plyteles), bet
kadangi zadu polistirolo deti 20 cm, tai problemos kaip ir neturetu buti.
2-3 cm skirtumas manau yra pakankamas.

--
Donatas