Tema: Re: Sklypo ribos?
Autorius: Sail
Data: 2011-05-03 14:27:11
Jo, gyvena ten toks atsiprašant bybis. Buvau pušis pasodinęs šalia kelio,
jau 4 metai buvo. Vieną dieną ateinu - duobė likus.
Einu pro to bybio norimą užgrobti kelią - oblia, pušys vidury kelio
atsirado. Darbininkas akis išpūtęs tvirtina, kad ne jo darbas. Taip ir
patikėjom.

Langus tokiems daužyt, neteisiška, samoupravstvo, bet kaip šauki, taip
atsiliepia.

Jei dar tokių talkų bus, reiks prisijungti.