Tema: Re: Q: betoninio sulinio ziedo aukstinimas
Autorius: Nioka
Data: 2011-04-27 19:07:04
Sumurinau is trinkeliu naudodamas stipru skiedini is smulkaus zvyro.
Nedejau jokiu kalkiu ar plastifikatoriaus. Nors turbut plastif. galima butu det.
Laikosi gerai jau 2 ziemas. Tiesa man reikejo pakelt 10cm,
bet antra eile laikytusi turbut neblogiau, nes guletu jau ant platesnio pagrindo.
Dedant paskutines 1 ar 2 trinkeles rekejo numust kampa, kad geriau sueitu
apvaliai.