Tema: Re: Q:terasos mediena
Autorius: T:\)
Data: 2011-04-27 10:23:48
As dejau ant maumedzio balkiu, o virsus c klase maumedis.
Balkiai buvo po 800 lt/m3. Mano atveju, virsui visai gerai suejo c klase del to, kad grazesnes atsirinkau ir susukau terasa (4*4m) o kur buvo ne tokios grazios (su didesnem sakom ir pan) supjausciau ir susukau takelius aplink nama 1 metro plocio. Tai jei ir isismete koks gabalas, tai labai nedaug. Laiptus irgi pasidariau is maumedzio, pirkau 4 metru c klase, tai graciai issipjauste, susislepe ir atrodo (man) kaip a kl.
Tik patarimas ziureti vietoje, nes tos a/b ir c klase tai ziuriu realityvus dalykas pas kai kuriuos pardavejus. Pas vienus (paprastai kas exportuoja daugiau) c klase atrodo vos ne geriau nei pas kita tipo a/b klases. Teko vienam cia paaiskinti, kad jo a/b vos tempia c, gerai, kad kaina buvo maza (ko ir buvo galima tiketis, kad ne bus geriausios kokybes) ir kaip kompensacija leido dasirinkti papildomai kiek truks isbrokavus (broka leido pasilikti).

T:)