Tema: Re: Patarimo del vejapjoves
Autorius: bet_kas
Data: 2011-04-29 10:16:42
Supratau, dabar man liko tik barstytis galvą pelenais murmant
mea culpa, mea maxima culpa,
ale vis tiek smalsuirneramu, kuo barstytis ir ką murmėt turės kaimynas,
akumuliatorine(!) Gardena 15 arų sugebantis nuzulint?
Kaip jam jaustis pamačius "10 arų - traktorius" transparantą?

P.s. rimtesnės motyvacijos nei  "diplomuotų spekuliantų
kursuose sakė" kaip suprantu nebus?

"hedgehogus paiuricus"  parašė naujienų
numatai, durnanamy irgi pilna iskiliu zmoniu, bet jis nuo to netampa ziniu
svyturiu

o ir rekomendacijos lieka rekomendacijom, gali pjaut ir 3 ha su 46 plocio
vejapjove, va mano prosenelis 40 ha pries/tarpukariu kazkaip sugebedavo
priziuret su keliu bernu pagalba ir be jokios mechanizacijos..

--
eM