Tema: Re: dujiniai terasos sildytuvai, verta?
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2011-04-27 09:48:20
tai ce jeigu aptverta kokiom sienom gal. buvo gi ir vylniuj toks kabokas
kazkada an kanpo prieshais varpine ir literatus, tai .. tai prahoj gal ir
tinkamestne tam klimato juosta ;)

"Tamuto"  wrote in message news:ip8dqv$i8t$1@trimpas.omnitel.net...

Buvau toj pacio prahoj prie -10c.Viskas zjb, su striuke per karsta.

"shimtas kinieciu" <tehlulz@gramar.nazi> wrote in message
prahoj sedejom po tokia lauko kaboke ankstyva pavasary tai visai normalei
buvo. ale ten priesh mazdauk 10metu taip.
o dabar ushsieniu kabokuose kazkaip papulereu lauko kurilkose tos lenpos
tokios kur raudonos pasidare.
nu bet tas su dujom gal vizualei jaukeu ;)