Tema: Re: ar kad gaminosi malku skaldykle "unicorn"
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-04-26 18:40:26
manau reiketu jeigu ant elektrinio variklio jungti tai imti varikli su
stabdziu ir pajungti pe kojini jungikli, koja patrauke ir variklis sustojo,
nieko neuzvinios, arba koki kojini avarini stabdy padaryti, na visokiu
saugumo pirbumbasu galima prigalvoti, pvz kad ir rankoves pasiraitoti :)

kolega tarnaves ant sedovo sake, kad pries einan prie barankos bocmanas
patikrindavo ar sagos silpnai isiustos, nes budavo, kad uzkabindavo, o jeigu
uzkabindavo ir saga atlaikydavo tai oj kaip nesmagiai baigdavosi :)