Tema: Re: REQ: el. skaitliuko 220V
Autorius: aviliux
Data: 2011-04-22 09:32:00
yra 10 kabinetu koridoriuje
yra tolimam jo kampe saugikliu deze kurioje virs 20 saugikliu
mano kabineto joje 2 saugikliai ant kuriu ir kabo visos mano kabineto
rozetes.
So kabinu ten skaitliuka, i ji kisu laidus is tu dvieju saugikliu - 2
ieinantys, 2 iseinantys - ir vsio. Apsvietima kabinete (3 ilgos dujines
lempos, po kiek jos ten, gal 33W ?) permetu nuo rozeciu.
netikslus - turejau minty kad netikrintas kokiose nors laboratorijose ar
skirstomuose tinkluose (kur juos ten tikrina?) ir su nedidele paklaida.
Litas sen ten esmes nedaro, aisku jei ne per didele ta paklaida.