Tema: Re: Pamatas. Ar normalu?
Autorius: Donce
Data: 2011-04-19 13:52:32
ech :) regis salia gyvenam kazkur.
po tuom pastatytu namu pardavineja parkingus jau, neisivaizduoju ir to namo
su apdaila likimo, nes iki 6 auksto baltom plytom murino, prastovejo beveik
du metus ir pabaige raudonom :D o kur sitie pamatai islieti tai bent
vaziuojant gatve su masina vizualiai atrodo kad visas tas pamatas labai jau
baisiai kreivas. gausi po langais dar viena auksta nama, ir kas gyvena
priesais tai nebetures net pro kur paziuret, langai i langus vaizdelis bus
:(

--
Donce