Tema: Re: kuo nuvalyti langus
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2011-04-19 17:08:36
nesamone

Acto rūgšties karboksigrupės (?COOH) vandenilio (H) atomas gali atskilti H+
jonu (protonu), suteikdamas acto rūgščiai rūgštinių savybių. Acto rūgštis
yra silpna rūgštis, jos disociacijos laipsnis gana nedidelis. 1,0 M
koncentracijos tirpalo (panaši acto rūgšties koncentracija yra naminiame
vyne) pH yra 2,4, nes tik 0,4 % acto molekulių yra disocijavusios.

--
___

Artūras Brazas
mob. +370 655 40000