Tema: Re: Vonios restauravimas
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-04-12 16:33:45
nevisai seniai čia buvo klausimas apie pigiausią variantą.
Tai lygtai priėjom išvados, kad rinktis PENOSIL markalą kažkokį. Jis ten
~50 Lt kainuoja. Tepasi voleliu. Vandens pagrindu = nesmirdž. Minusas
tik, kad berods savaitę teks nesinaudoti.
Buvo net foto kažkas iš naudojusių įmetęs. Mane rezultatas maloniai
nustebino.