Tema: Re: inkilo apsauga
Autorius: Jager
Data: 2011-04-12 13:55:35
nu jo, orinukas gal ir padėtų, bet visų neiššaudysi.
Buvo bantyta:
1. iššauta iš medžioklinio ir gilzės padėtos prie medžio arba pakabintos
- 0 naudos.
2. nušauta varna ir pakabinta - 0 naudos.
3. prikabinta medžiuose skambančių daiktų - po poros dienų 0 naudos.
4. medyje pritvirtinta ir įjungtas radijas - po dienos 0 naudos.

Atskrenda debesis, net medžio nesimato :)

--
Jager