Tema: Re: Patarkit kuo uztaisyt plyseli (KB)
Autorius: Gintaras
Data: 2011-04-12 13:52:08
Nu akrilas tinkantis lauko salygoms man jau kazkaip nepatikimai skamba.
Akrilas yra akrilas... Nu gal kokiam plysiui pasleptam pavesy ir tinka. O
sitam reikalui bandyciau koki butilo pagrindu padaryta hermetika. Siaip
kamina kai skardinau, kazkoki "super-duper" hermetika naudojau  - pavadinime
berods "2000" buvo, ne plastikinej, o metalizuotoj tutelej toks, skaityt
aprasyma reiketu. Kainavo apie 9 Lt tutele. Tik ziurek kad neutralus
(nerugstinis) butu, a tai kad skardos nepazeistu.
Zodziu manau cia tas akrilas netinkamai panaudotas buvo.