Tema: Re: SAM blokeliai
Autorius: julius911
Data: 2011-04-11 21:41:42
Man panašiai ir buvo. Kai kur nepavyko darbininkams lygiai suleist tų
blokelių, gavosi tarpeliai ir iki 1 cm. T.y., kai juos maustai vieną ant
kito tuščius, tai labai gerai sugula, bet kai užpili betonu ir reikia
pareguliuoti vertikalumą, nėra taip paprasta. Keikėsi meistreliai, kad daug
žaidimo. Kaip supratau, iš kokių paprastų blokelių dėžutę būtų žymiai
greičiau pastatę.
Man tie plyšeliai nebuvo taip aktualu, nes šiltinu dar papildomai 20 cm
neoporo. Tiesiog putom užsandarino.