Tema: Re: Dël pamatø hidroizoliacijos ir ðiltinimo
Autorius: Audrius <xkalvisx(skliaustelius_i?trinti)@takas.lt>
Data: 2011-04-09 13:03:54
> ta kori det ant polistirolo is isores tais spuogais i polistirola, tikslas nesudaryt poru vandeniui kilt i virsu. polistirolas prie pamato klijuojamas spec klijais, kurie ir yra hirdoizoliacija.
> polsitirolas tinkuojamas virs zemes, o tas korys buna po zeme.

Na prie pamato nelabai polistirolo priklijuosiu, mat atsikasiau, o ten pasirodo i griovi betonas b uvo piltas, tai sakau atsimusiu stambiausius guzus (nulyginsiu pamata), kori spuogais i pamata, klijuosiu ta plota, kur virs zemes, zemiau bus neklijuotas, tada frezuota polistirola klijuosiu prie korio ir jo pacia apacia prismeiksiu, tada darau drenaza ir lietaus nuotekas, uzvertus belieka nutinkuoti polistirola.
Ar labai as cia sugrybausiu tai nezinau, bet mano supratimu, griau taip, nei polistirolas visai be korio.
Jeigu klystu, prasome pataisyti, nes rytoj pradesiu klijuoti. (siandien dirbu perforatoriumi)
DEKUI