Tema: Re: elektros tarifo keitimas (naudojama el. virykle)
Autorius: bzik
Data: 2009-03-30 11:57:17
nuejau, parasiau prasyma. Po keliu dienu atvaziavo patikrint ar virykle
tikrai yra (baldai velavo gera menesi, tad buvau sulipdes "spintele" ir
viska pajunges). Surase atsiskaitymu knygelej tos dienos parodymus ir leido
moket mazesniais tarifais. Veiksmas netolimam Vilniuj miestely. Gal sostinej
i vieta nevaziuoja.