Tema: Re: "Drūžba"
Autorius: Kobra
Data: 2011-04-06 14:47:35
tai tu grandiniu yra keliu rusiu. stihlius turi bent tris rusis - paprastos
, super ir duro. superines pjauna smagiausiai (bent man),, o duro islieka
ilgiausiai astrios, nes skirtos smeletai medienai, pabegiams ir t.t. taciau
ju kaina nuo 100lt... bei pagalast galima tik pas kaikuriuos stihliaus
dilerius.