Tema: Re: Ekstrudinis putų polistirenas Kur ???
Autorius: S
Data: 2011-04-05 11:20:50
Kauno sile bus apie 450 uz kuba ar dar daugiau.
Senukuose rudeni maciau finfoam, tas berods irgi ekstrudinis, tik beda, kad
jo vienas ismatavimas tera.
Dar yra ukmerges gelzbetonis, tas kazkoki geopora siulo, tipo ekstrudinio
atitikmuo, bet uz ekstrudini turetu buti pigesnis.
http://www.ukmergesgelzbetonis.lt/index.php?id=48

O siaip, kai nusipirksi, duok zinia kur ir po kiek, man irgi aktualu greitai
bus ;-)