Tema: Re: mobilus namukas
Autorius: tomasz
Data: 2011-03-30 17:33:34
jei sklypas sviezias ir be esamo ivado, t. y. jokiu pastatu ner, tada manau
zopa su elektra.
arba statybos leidimas, arba geras kaimynas su skaitliuku neoficialiu
atsirokavimui.
bent jau man kai pries pradedant statybas, kol nebuvo leidimo, vst  nejunge,
nepaisant to, kad inkilas skaitliukui buvo pastatytas..

t.