Tema: Re: Poliuretanines Gamo ir panasios putos
Autorius: Ziogas
Data: 2011-03-28 16:01:37
> Na, pats bendravau su Basf atstovybe, Bayern, lenkais - chemijos
> gamintojais. Galiu paieskoti kontaktu, jeigu reikia.

Tai, kad gamintoju kontaktu turbut nereikia. Man reikia viena nama
apsisiltinti, kitiems neplanuoju paslaugu teikti.
Geriau parssyk kokiu nors patikimu ir naudojanciu __teisingas__ putas
siltintoju kontaktu.

> Tas manasis - nesuklysk, tai toks.... :)

O tas tavasis, tai cia ka turi omenyje ? Jei uzsiimi siltinimu tai
pasireklamuok.

O kaip isitikinti. Purskejai gali ir pameluoti.

Supratau, aciu uz nuorodas.