Tema: Re: naujas gandralizdis
Autorius: KG
Data: 2011-03-28 14:17:45
iškėliau pas save ant daržinės prieš 7m. - iki šiol neapsigyveno :)
pirmais metais atlėkė pakleketavo, išgirdo gandrai iš seno lizdo už maždaug
1km, atlėkė ir išvijo naujakurius
nors yra rajonų kur peri kelios poros tiesiog ant gretimų stulpų
sunku ten juos supaistyti ir įtikti jiems :)
tiesiog bandyk
aš sukaliau iš karčių rėmą ir padariau pradžią iš šakų, dar rekomeduoja
velėnų įdėti ir kalkėm pataškyti,  kad atrodytų kaip naudojamas
galbūt negerai, kad ties stogo viduriu padariau
kažkur skaičiau, kad geriau prie krašto
bet pas mane vienam gale medžiai kitam elektos laidai šalia
na svarbiausiai kad tvirtas būtų ir per audrą nenulėktų žemėn visa
konstrukcija
kad medžio viržūneje ir linguos - netrukdo gandrams
būtent toks artimiausiais prie manęs gandralizdis ir yra - liepos viržūnėje,
kokių sakyčiau 15-20m aukštyje
pas kitą kaimynę prieš tris metus apsigyveno ant nupjauta viršūne liepos
stiebo, specialiai stebiu ir klausinėju ar teršia ar kažkokių nepatogumų yra
kieme - jokių neigiamų atsiliepimų, nei man nei kaimynei
šiaip internete galima rast pakankamai rimtų ornitologų rašliavų šituo
klausimu
vieną  rusų kalba prisegu

kg