Tema: Re: Akcija ðikniams [com] [kb]
Autorius: Yksas
Data: 2011-03-28 20:43:26
Kaip nustatyti, kokio modelio sikanas, jei dokumentu neberandu, pirktas apie
2001 metus
Naujiems modeliams randu tu dangciu, o kaip kazi su senais modeliais?

"Yksas"  wrote in message news:imqe69$fv2$1@trimpas.omnitel.net...

PAS MANE IRGI VISKAS BUVO TVARKOJE, KOL NESULUZO DANGTIS.
Kazin, kur galima butu uzsisakyti vien tik dangti?

"SuperFM"  wrote in message news:imcl6j$e6h$1@trimpas.omnitel.net...

Galejo toks modelis eit kazkur 2003 iais metais? ifo Unique ant jo
tikrai parasyta. Bo labai panasus pas mumis stovi. Moketa kazkas apie
690-720 nepamenu, bet faktas kad nei karto neremontuotas dar tfu tfu tfu
veikia.