Tema: Re: stogo dangos pasiulymai
Autorius: eimaz
Data: 2011-03-27 17:06:06
del plemu tikrai gali kreiptis i borga, taip neturi buti. del braskejimo,
neisivaizduoju, nes nei karto negirdejau braskant savo skardos, gal
makaronai kaip nors blogai pritvirtinti ir jie duoda kraipymasi, gal per
ploni sudeti?
del garso izoliacijos 10cm aisku, kad per mazai, as lietaus su 25 cm
negirdziu. girdisi tik per palanges. 10cm ir del silumos izoliacijos yra
stipriai per mazai, tad net ir pakeites stoga, galvok kaip sustorint
apsitlitnima.