Tema: Re: Dujininku kontaktu
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-03-24 20:09:55
Oj ne 2-3 valandu darbas ten, patikek......
Vien pridavimas LD tech priziuretojui ir Energetikos inspektoriui trunka
tris valandas su kelione, kur dar statybos pasu pildymas, projektavimas,
projekto suderinimas, pataisymas jei kam netinka.... nekalbant jau apie pora
trejeta valandu trunkanti vamzdzio pravedziojima :))))