Tema: Re: paklotas po grindimis
Autorius: dz
Data: 2011-03-24 17:44:01
as medine perdanga dariau tokia: brusai 25cm, tarp ju vata, ant brusu
patiesiau toki plona minksta lipnu parolona, nzn ar is jo tolkas yra, bet
blogiau irgi ne, po to osb 12mm, medzio plausas 20mm, vel osb 15mm,
ruloninis paklotas ir grindu danga

neturiu su kuo palygint tai nzn ar apsimokejo daryt

--
www.rees.lt