Tema: Re: of:kova su kurmiais
Autorius: Kancleris
Data: 2011-03-24 14:09:55
nu reiks sia savaite pabandyt, bet mane labaiu domina fiziskai isnaikinti,
nes turiu itarima kad jie kaskaip rado nedidelia propersa ir inlindo, arba
scukos kaimynai isgaude ir man sunese, nes ple per visa kvartala anai vienas
neturi bedu su kurmiais, o pas mane tai toks jausmas kaip veislynas kurmiu
ps. pigiai nebrungiai parduodu kurmius, susigauti patiems, ai dar duodu litu
islaikymui :D