Tema: Re: Q: plevele ant langu
Autorius: eimaz
Data: 2011-03-24 11:18:33
pas mane romanetes, jos prie lango visai nepriglude.
kol kas radau su darbu kaina 50Lt/m2, jei nelieka super daug atraizu, tad
matau, kad mano rasta kaina normali.
ar labai stipriai tas veidrodis matosi? as labai veidrodines nenoriu. bet
tikriausiai kuo labiau veidrodine, tuo maziau saule praleidzia?