Tema: Re: Liregus gaminiu kokybe
Autorius: bet_kas
Data: 2011-04-08 10:05:52
A tu čia Tom paklausk, kaip galima iš pirmo karto nepaleist
rozetės ar jungiklio... Man tiek fantazija neneša, gal todėl
ir veikė iš pirmo karto. Ką aš žinau, gal nežino kaip laidus
reik tvirtint jei sudegė... Žmonės kūrybingi.

"tomasz"  parašė naujienų news:inkvvo$16g$1@trimpas.omnitel.net...

ka ten galima sukreivint montuojant ?

t.