Tema: Re: ka galit patarti del lubu?
Autorius: zanas
Data: 2011-03-22 11:08:05
yra modulines surenkamos lubos, kam zaisti su gips kartonu ir paskui skustis
suskilusiomis siulemis.

cia aisku mados ir skonio reikalas, bet:

- modulines lubos niekada nesuskils per siules
- ju nereikia glaistyti, dazyti ir t.t, todel galima irengti greitai ir
netgi jau po visos apdailos
- jos lengvai surenkamos ir isardomos, todel galima lengvai prieiti prie
erdves virs lubu
- tai daugeliu atveju yra pigiau , nei gips/kartonas
- virs lubu galima sumesti visus vamzdynus, elektra, ir pan. ir bet kada
partempti papildoma kabeli, jei kas nors pamirsta.
- yra didelis medziagu, matmenu, isvaizdos ir funkcionalumo pasirinkimas,
visai nebutina deti pas mus populiariu mineraliniu lubu, nes galima
issirinkti pagal tai, kas reikalinga konkrecioje patalpoje.  (uzpildas gali
buti metalas, stiklas, fibrocementas, medis ir t.t.)
- kam nepatinka matomis profiliukai, galima rinktis sistemas su paslepta
arba pusiau paslepta konstrukcija.

nematau nei vieno pliuso  gipso kartonui, isskyrus mados klyksma.