Tema: Re: Elektros linija
Autorius: Gedas B
Data: 2011-03-17 07:58:14
2 stulpai po kokius 6 metrus kvadratinio skerspjuvio??
Pakentek biski manau kad paimsiu. Praeita vasara jau buvau suplanaves ir jau
ziurinejau kur kas, nes reikia turima metalini garaza-sandeliuka ant
normaliu pamatu pastatyti, bo statybos pradzioj ant mediniu balkiu
paguldziau ant juodzemio tai jau ir supuvo beveik viskas ir katinai
landzioja pro skyles.

Gedas

"Sail"  wrote in message news:ilqnnd$2mh$1@trimpas.omnitel.net...

Issiaiskinau, kad mano zemeje einanti neprijungta elektros 10KV linija yra
niekieno. Taip jau isejo, state pries 20 metu, bet taip ir nepajunge, i
balansa niekas nepasieme, ir ji neberaikalinga, nes i objekta, kuriam buvo
skirta, atvede pozemini kabeli. Elektros tinklai sake linija ne musu, cia
vanens tinklu abonentine. Vandens tinklai sake ne musu, cia elektrikai
pasiimt turejo.

Gal kam prie traku elektros stulpu reikia, yra 2 ar trys su atramom?
Prideciau ir aliumininius laidus, kuriu ten sekmingai niekas 20 metu taip ir
nepavoge. Tik transformatorine, kuri ten buvo, elektrikai patyliukais
prastume kazkam.