Tema: Re: statybos leidimo pratesimas
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-16 13:05:10
na as kai emiau statybu leidima.. tai buvo aiskiai parasyta galioja 10
metu.. turi pasistatyt  ir isiteisint.. galbut nebutinai 100% baigtuma..
sito nezinau..
kazkodel speju , kad 85 metu leidimas buvo taip pat terminuotas.. ir jo
galiojimas senai pasibaiges.. o jei pasibaiges, tai... pradesi visi trauktis
30 metu senumo leidimus ir statytis su tuometiniais reikalavimai..