Tema: Re: metalinės durys
Autorius: Quicker
Data: 2011-03-09 08:43:36
Aš irgi svarstau apie ekonominį variantą sandeliukams, kadangi durys 3,
tai sumelė susidaro. Galvoju gal tiesiog užsivežt stačiakampių vamzdžių,
susivirint staktą, susivirint grotų tipo duris, į vidų dar vatos ikišt,
kad būtu šiltesnės ir apdengt paprasčiausia skarda... Ir kuo daugiau
galvoju - tuo labiau man tas variantas patinka, bus bent 10 kartų pigiau
nei pirktinės :) Reikia sulaukt šiltesnių orų tik.