Tema: Re: ukinis pastatas
Autorius: Polikarpas Matvejevicius
Data: 2011-03-07 16:16:59
Arba senu ruberoidu - nedulka, bet saulekaitoj limpa.

O kas murys, pats ar samdiniai? Kai man state nama, tai vienoda muryjimo
kaina buvo, ar plytom ar blokeliais. Tik tiek, kad blokeliais greiciau ir i
kazkokia ju silumine varza tada dar zvalgiausi.
Pats tai is plytu tikriausiai nemuryciau, laiko gaisinimas.