Tema: Re: sapiegos namai
Autorius: Pavidalas
Data: 2011-03-07 15:35:53
tankinimo tai nebus, nes kaip suprantu renovuojant benderi butu kaip tik
retinimas, nes is esamu 1k norkiu darytu 1,2,3 k "butus", geri jie ar blogi
kitas klausimas. O ar gali uzdrausti renovuoti pastata tai irgi idomus
klausimas. Nebent del netinkamos bukles. Visdelto panasu kad projektas
buksuoja, tik idomu kodel konkreciai.