Tema: Re: Q. pamatas vidinei sienai
Autorius: Donatas
Data: 2011-03-07 14:36:34
kas cia su tais architektais , pas mane analogiska sitaucija, pertvariniu
sienu pamatu nerasta. Dabar pasikeliau nama, vidinems sienoms galvoju
iskasti (smeli iki molio, gal patankinti ) ,sukalti koki klojinuka ir
suversti akmenu jei rasiu su betonu....Gal tiek nereikia, bet nesinori , kad
atskirai nuo namo pamato pradetu vaiksioti vidines sienos.

--
Donatas