Tema: Re: LMDP akcijE
Autorius: Mikrobas
Data: 2011-03-03 23:22:48
Ulmas neseniai skelbe akcija kai kuriems Kronopolo ploksciu dekorams, kainos
taip apie 10Lt/m2 perkant lapais, be pjovimo.
Dabar maciau Wodego akcija skelbia, kainos irgi neblogos - 15Lt/m2.
Pjovimas pas juos 8Lt/m2, plokstes ismieros - 2800x2070, savo detaliu
kvadraturai reiktu primesti 10-20% atraizoms, ir apvalinti iki pilnu
ploksciu kiekio, bus aiskiau susiskaiciuoti kiek pilnu lapu reikes ir bus
aisku ar apsimokes akcijines plokstes. Isdelioti isklotines butu paprasciau
su specialia programa, bet jei detaliu nedaug, galima ir is akies
pasidelioti. Galiu padelioti isklotines jei permestum detaliu sarasa.

Jei nedekingai issidesto detales ir lieka daug atraizu, tuomet teks pirkti
standartinem kainom tame paciame ulme,  www.darval.lt (kronopolo plokstes),
www.termopalas.lt (vokiskos) arba per mane :)  www.mikrobas.eu (beveik visos
galimos plokstes).

Laminavimas man rodos visur daugiau maziau vienodas 3Lt/m ir 5Lt/m

Visa furnitura perku www.agva.lt www.jurga.lt www.darval.lt spintoms pakanka
paprastu ritininiu arga pilno istraukimo guoliniu.
Kokybiskesni begeliai (aisku ir brangesni) su svelniu uzdarymu gali buti -
blum, grass, hettich ivairiu seriju, ziurint ko reikia.

Alvydas
8-684-72871
www.mikrobas.eu