Tema: Re: (kb)
Autorius: Gintas
Data: 2011-03-04 14:39:55
atskirai paemus-tarsi niekas neitakoja, taciau kai viska susumuoji.....Gerai kai zmogus rado uz puse kainos sija, bet juk ja dar reik atsivezti, suvirinti, uzkelti, itvirtinti. O kur dar monoline siena supjaustyt ir isnest (gerokai virs tonos)  i konteineri. O konteinerio nuoma? Viename daugiabutyje uzgiedojo-kad liftas neskirtas statybos darbams, piestu gyventojai stojo. Smalsu bus galutine samata pamatyt.