Tema: Re: santechniko ikainiai
Autorius: Kiaule voras
Data: 2011-03-01 07:55:49
Cia sakyciau dar piguva. Dariausi as ta pati pas save, jungiau wc su vonia.
Visus vamzdzius keiciausi tik iki stajako. Padare viska tvarkingai, suleido
i siena. Pajunge nauja gyvatuka, perkele skaitiklius i man norima vieta
(prie stajako). Pakeite du radiatorius i naujus. Virtuveje radiatorio vieta
taip pat buvo perkelta i man norima. Maisytuvus, kriaukles, duso kabina ir
sikinyka pasijungiau pats. Uz darba paskaiciavo 800lt. Detales ~920Lt (be
radiatoriu).