Tema: Re: 2T degalų mišinio "galiojimo laikotarpis"
Autorius: Vai
Data: 2011-02-27 23:11:09
realiai 2 menesiai. Po tokio laiko sensta ir iskrenta nuosedos kurios gali
uzkisti karba, kuro filtra ir dar bbz kokios tepimo savybes lieka. Mano
benzo pjuklas po 3men senumo kuro akivaizdziai chujovai dirba. Nusipirk kuro
stabilizatoriaus (tiubikas ant 10 litru, uz ~7litus) ir nebus bedu net po
metu (isbandyta, (teoriskai raso 2 metai)). Stabilizatoriaus pirkti yra