Tema: Re: Stogas: skarda vs cerpes?
Autorius: Satrapas
Data: 2011-02-23 10:21:35
"Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> wrote in message
news:ik0na7$coe$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu tas tai taip.
> Pas mane bituminiu cerpeliu stogas.Jau rimtai pradedu svarstyti,uzsisukti
> skarda.
> Jau tris paskutines ziemos dosnios sniegu ir prognozuoja kad ateiti tokios
> sniegingos ir bus.
> Pas mane susidaro tokios sniego kisenes,privaro sniego taip
> ~1metra.Siaures
> pusej tos kupetos stovi iki balandzio :)
> Smagiausia kai pradeda lyti,man net baisu pagalvoti koks ten svoris.Ir tas
> sniegas stovi,kaupia svori.
> Kai tuo tarpu skardinukai nuo menkiausio atodrekio jau buna pliki.

Nesupratau minties. Skardinis stogas nutirpsta, o bitumines cerpeles
nenutirpsta?>

Nuo skardiniu nuciuozia jau pirmom atlydzio dienom.

>Arba gal pas jus nera sniego gaudylkiu ir sita sniego lavina su tonomis
sniego nuciuoza kam nors ant galvos? Tai labai pavojinga.>

Nuo bituminiu cerpeliu neciuozia.Net ir savaite lyjant,prie pliusines
temperaturos jis niekur neciuozia.
Tai ir sakau,siauriniai slaitai nenutirpsta iki balandzio vidurio :)

>Kaip gali ant bituminiu cerpeliu susidaryti sniego kisenes? Tokia stogo
konfiguracija? Galiu tik isivaizduoti kas butu, jeigu tokios kisenes
atsirastu ant skardos.>

Nu bandysiu parodyti kaip atrodo tos kisenes jpg.Cia po paskutinio pasnigimo
Kaune.
Uz dvieju namu,pas kaimyna toks pats stogas skardinis ir nuolydziai tokie
patys.
Pas ji nuciuozia ir ramu.