Tema: Re: problemos su signalizacija
Autorius: Donatas
Data: 2011-02-21 22:40:38
Va su SP serija (kaip suprantu kalbame apie Paradox , Spectra ) yra kelios
bedos , tai yra kas man nelabai tinka: zonu max 32 (gal ir tiktu, bet jos
gaunamos dubliuojant 16 isejimu). Yra tik 2 grupes: man reiktu bent 3 , nes
protingai neiseis padaryti 2 austu ir garazo. Noriu kad butu galima
uzblokuoti nakciai 1a ir garaza, o griztant per garaza duoti ilgesni
atsiblokavimo laika . Nezinau ar aiski mintis, bet kaip suprantu tokiu
atveju reiks daviklius skirstyti bent i 3 zonas.

Dar vienas klausimas yra iskiles is technines puses , ar logiska/galima is
centrales i tolimiausia namo gala nusivesti "magistralini" laida kad ir koki
UTP 5kat. (4 poras) ir ten isdalinti zonas 3 + maitinima, per kokia nors
switch dezute. Ar visgi kiekvienam davikliui vesti atskira laida nuo
centrales?

--
Donatas