Tema: Re: Del indaploves
Autorius: ozzy
Data: 2011-02-18 16:17:19
Pas mane elektrolux

ardosi, nusimauna ir apatine ir virsutine. Vonioi pas mane duso galva su
masazu (stipri ciurksle), pakisu tas plasmases tai islaksto viskas lauk.
Po vasaros radau virsutiniame arbuzu seklu ir panasiai. Jos ten patenka
kai virsutinis
stalcius nedasistumia iki galo, kaip i apatini tai neisivaizduoju. Kai
visos skyles svariai pravalytos + visa indaplove su feiriu tai dabar
skalbia puikiai kaip nauja net su
pigiausiais milteliais...