Tema: Re: Q Pamatu siltinimas polistirenu
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-03-27 11:05:20
Vidai, o kaip ta dalis kuri zemeje? Nes virs zemes tai tikiu, kad isdziuna.
Va idomaiusia yra kas darosi kokio 0,5m gylyje. Juk ten turbut netinkavai.
Kosks aplamai pas Tave gavosi buterbrodas po zeme? - Ar virs polistirolo yra
koks korys ar gal jis idetas i maisa, kaip cia kazkas rase?

"Makauskas Vidas" <vms@centras.lt> wrote in message

> Antra ziema prastovejo paprastu polistirolu apsiltinti is isores pamatai
ir jokio blogio nepastebejau. Dregmes tikrai jokios nera - sausut
sausutelis.