Tema: Re: vatos dejimas palepeje
Autorius: unknown
Data: 2009-03-26 21:52:15
"Drambliukas" <kacpav@centras.lt> wrote in message
news:gqg51k$4le$1@trimpas.omnitel.net...
> Na visu pirma jeigu ant vatos desi vata (vistik nelabai isivaizduoju
> situacijos) - ji susispaus. Tada pabloges siluines savybes. Idealu butu
> jei
> tarpas tarp 1a lubu ir 2a juodlubiu butu kazkiek vedinamas.

tarp is apacios ziurint tarp juodlubiu ir plauso lubu turetu buti kazkoks
nedidelis tarpelis. per kuri kazkiek issivedintu dregme.
Del vatos ant vatos: lyg tai pagal standartus turetu buti 22 ar 25 cm vatos
sluoksnis tokioje palepeje kaip mano atveju.
Be to, paroc uns37z yra kietesne uz rocwool mat 121, rockwool niekaip jos
negaletu nuspausti.