Tema: Re: Dël elektros atsivedimo
Autorius: Juozas
Data: 2009-03-25 16:30:33
Man kauno raj. buvo jau kabelis paklotas nupirkus nama tai pirmas
prasymas isskirt galia ir technines salygas buvo paduotas rugpjucio gale
o po labai ilgo laiko tik lapkricio viduri turejau jau elektra.

dar reiks nueit po techniniu salygu iskelimu i valstybine energetikos
inspekcija ka pamatuotu viskas ir leistu pasidaryti statybini ivada. o
paskui susimoki uz galia ir tipo per menesi pajunksim.

tai visa tai man laiko kainavo nuo rugpjucio galo iki lapkricio vidurio
kazkur.