Tema: Re: Slegis vandentiekio sistemoje
Autorius: Kuujis@work
Data: 2011-02-14 11:12:37
Define "tvarkoj".

Šiaip labai paprastai siūlau pasibandyt, ar tikrai tvarkoj - išimk filtro
kasetę ir surink atgal. Jei slėgis pasitaisys - keisk filtro kasetę. Pas
mane analogiška situacija buvo, užsip* kariaut, nuvariau, nusipirkau naują,
pakeičiau - dabar 3 čiaupus atsuki + tualeto bakelis pildosi - viskas
normaliai. Prieš tai buvo, kad jei kas NEDUOK DIE dušo metu apsiformina
antram tūlike - slėgis šalto vandens dėl bakelio pildymosi krenta ir turim
50-60 laipsnių "šiltumo" vandenį duše... tobiš "ble ble
bleblelbelblelble...." =)