Tema: Re: Del sildymo sistemos automatizavimo
Autorius: T:\)
Data: 2011-02-13 23:23:09
nesutikciau, kad taip jau krinta :)
Is esmes akumulaicine kaip buferis, kad katilas veiktu visada max optimaliu
rezimu. Tai jei mano situacija, grindinis uzsyla, nera tiek poreikio silumai
katilas pridusta ir smilksta. Naudingumas jo krenta daug. (skaiciu nezinau,
bet gali gautis ir koks tik 0,6) Tai sakykime kas antra ikrova as sukurenu
neekonomiskai. Tai jei ta pertekliu nukreipciau i akumuliacine tai gautusi
kad katilo + dengia akumuliacines -.
Ir dar katilo minusas paprastai islekia per kamina, akumuliacines minusas
islekia i katiline t.y. mano atveju sildo rusi tai jau kaip ir nebeminusas
:)

T:)