Tema: Re: akmens anglis
Autorius: Polikarpas Matvejevicius
Data: 2011-02-11 17:35:26
Cia tik kad pailiustruoti situ angliu sudinuma (gal jos ir neprastos, bet
man nepatiko), o gerom anglim kurenti tikrai pigiau nei briketais.
Vasara Kuzbaso ~500 Lt/t, briketai (staciakampiai, berzo) ~ 450 Lt/t. Tik
va, briketu reikia beveik dvigubai daugiau tam paciam efektui., o tai jau
per menesi sukurenant tona per pinigine pasijaucia + ~200 Lt.
Situ Vulcan man atrodo neverta pirkti, nes pasirode gal vos kazkiek
kaitresnes nei berziniai briketai - gal as ir klystu, pirmas ispudis toks.
Nera idealiu salygu palyginti.

O malku ir angliu kainos jau tikrai darosi nenormalios, bet briketai irgi
nepinga. Kitamet visi linksmai mokesim uz anglis 550, o briketai 600 bus
papigiai, per pazistamus... tfu plia.